Klachten

Iedereen in het Woon- en Zorgbedrijf Wervik probeert dagelijks kwaliteitsvol werk af te leveren. Toch kan het eens mislopen. Dan kan je een klacht indienen.

Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of een product door het afwijken van de afgesproken dienstverlening of procedure. Ze komt tot stand als het overleg tussen de klant/bewoner en de verantwoordelijke dienst de ontevredenheid niet weggenomen heeft en/of de klant/bewoner schade heeft ondervonden. Een klacht kan zowel mondeling als schriftelijk geformuleerd worden. Of je gebruikt onderstaand formulier.

Vermeld in het bericht zeker de naam van de bewoner of klant, de plaats en datum van het voorval en het betrokken personeel.

Woon- en Zorgbedrijf Wervik verwerkt jouw persoonsgegevens conform de geldende privacywetgeving. Meer informatie over ons privacybeleid en jouw privacyrechten, vind je op www.wzbwervik.be/privacybeleid